مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت : در دهه اول ماه محرم کشاورز دهلرانی 400 مترمربع زمین خود را با نیت ساخت مسجد بین راهی در شهرستان دهلران وقف کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد : فرهان چعبی فر، واقف نیک اندیش دهلرانی، زمینی به مساحت 400 مترمربع را با نیت ساخت مسجد بین راهی با نام مبارک امام حسین(ع) در شهرستان دهلران وقف کرد.
 
وی، تصریح کرد : 50 مترمربع از این زمین نیز برای ساخت مغازه در جوار مسجد مذکور وقف شده که از محل درآمد آن به عنوان موقوفه استفاده خواهد شد.
 
کاروند، بیان کرد : خوشبختانه میزان موقوفات در بین مردم ولایی و شیعه استان با توجه به تبلیغات صورت گرفته در حال رشد بوده و فرهنگ وقف به میزان قابل قبولی در بین مردم نهادینه شده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اضافه کرد : با توجه به اینکه شهرستان دهلران مسیر تردد زوار عتبات عالیات و کاروان های راهیان نور است و هرساله خیل عظیم زائران از مناطق عملیاتی این شهرستان بازدید کرده، احداث مسجد بین راهی یکی از الزامات برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زوار محسوب می شود.
/2759/